fredag 27 januari 2012

Tack snälla tjuv!

Fick idag ett brev av Polisen - min plånbok som stals förra fre har hittats! Den hade redan hittat till polisens hittegods förra lördagen, men först på onsdagen skrevs ett brev som postades så att det hittade fram idag. Maaaan, så ineffektivt... Lilla konsulten i mig börjar direkt fundera på hur processen kunde effektiveras och automatiseras, men resten av mig är bara så tacksam :) Jag sjöng och dansade av glädje när jag läst brevet och nu hoppas jag såklart att allt annat utom bank-korten är kvar. Det får jag veta först på måndagen eftersom jag inte idag hinner hämta den.

Dessutom ringde hon som jag gått hos på Reiki just och undrade om jag vill vara med på en grej som lät jätte inspirerande och kiva - mer om det senare, men ivrig är jag redan nu!

Och solen skiner, vilket den inte har gjort på lääänge. Ingen dålig fredag alltså!

Nu ska jag mysa och läsa - det här är min helt egen tid. E sover dagssömn, J är på jobb och jag är officiellt ledig. Inte på saikku, inte distansjobbande, utan ledig.

Tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar