onsdag 18 januari 2012

J'aime la vie!

Måste påminna mig om att dethär är orsaken varför jag blev en Eurovisions-freak. Jag fattade ju inte då år 1986 vad hon sjöng, men glatt sjöng jag med:

J'aime, j'aime la vie I love, I love life
(Même si c'est une folie) (Even if it's madness)
J'aime, j'aime la vie I love, I love life
(Bravo pour le défi) (Bravo for the challenge)
J'aime, j'aime la vie I love, I love life
Ne m'en veuillez pas Don't hold it against me
Je suis née comme ça I was born that way
J'aime, j'aime la vie

Vad kan man säga: je suis née comme ça! Har de senaste dagarna lyssnat på denhär ganska aktivt och haft hepuli-discon me E. Hepuli-discon är vår nya juttu - hoppas vi håller på med det ännu om 20 år!

Och om inte annat och om någon läser dethär så rekommenderar jag varmt att kolla in The Fashion Statement vid 1min 54sek. Priceless. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar