måndag 4 mars 2013

Framsteg!



Mitt förra inlägg gjorde under! Sedan dess har jag inte varit på facebook, men däremot väldigt närvarande. Tiden har nästan kännats lång – hur ofta händer det?!? 

Svårt att beskriva känslan jag haft, men jag har läst, lekt, lagat mat, lyssnat på eurovisionspärlor från 80-talet (bl.a. denhär) och haft ost&vin-kväll två gånger (Tack pappa&Tiina för ostarna!). Njutit av familjen, samvaron, maten och sömnen. T.o.m. IKEA-keikkan var en njutning! Dethär låter ju lite överdrivet och kanske det faktum att J kom hem efter en 4-dagars arbetsresa har med saken att göra, men ändå! Man skulle ju tro att tiden hade kännats långsammare då han var borta, men det var först efter mitt inlägg och mitt beslut som tiden saktade ner.

Har dessutom medvetet gjort utrymme i min mentala och fysiska kalender och det, om något, gör under!

Nu ska jag skriva färdigt mitt motivationsbrev och posta det!

Tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar