tisdag 25 oktober 2011

Ett delmål avklarat!

Idag höll jag min första well-being föreläsning inför 16 härliga damer. Och det gick hur bra som helst från början till slut! Talade långsamt, kunde svara på sgs alla frågor, hade lite svårt med att materialet var på engelska och jag snackade svenska, men som tur hjälpte damerna mig på traven :) Kändes naturligt och rätt och kiva att dela med sig av det jag lärt mig.
Jag hade inte hunnit förbereda mig nästan alls och var faktist ganska stressad pga ganska många olika orsaker när jag anlände till stället. Men det påverkade inte slutresultatet alls. Är bara NÖJDNÖJDNÖJD. Och även nöjd att jag sedan gick på en kiva danstimme så jag lite fick röra på mig efter 10h tåg och 10h möten under senaste 2 dagar.

Nu vill jag göra om det! Igen och igen! :) Tur att jag har lite inbokade föreläsningar i kalendern - måste hålla det så i framtiden också!

Tacktack och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar