onsdag 28 mars 2012

Under-cover life-coach

Det sista min mentor sa mig idag var: "Fortsätt vara dig själv och bli inte cynisk trots denhär omgivingen. Forstätt vara ditt glada, positiva jag - sådana behövs!"

Förutom det fick jag helt officiell feedback som registreras i vårt system, här några citat:

"One of the most positive people I've ever worked with"
"A pleasure to work with a person who is always positive and makes people around her feel positive as well"
"It has really been a pleasure to work with Rina! She really puts effort on thinking what is best for the project and work athmosphere as a whole (also from a psychological point of view)"

Jag var glad, rörd och tacksam och insåg än en gång en sak:
Min uppgift är inte (just nu) att röra mig bort från denhär hårda business-världen. Det är inte meningen att jag ska hoppa av ekorr-hjulet (just nu), utan jag ska stanna kvar och göra mitt bästa när det gäller att förändra ekorr-hjulet. One person and one baby-step at a time. 


Genom att vara här är det lättare att få folk att lyssna (är det? eller tror jag bara?). Jag kan vara en under-cover life coach mitt i ekorrhjulet och just nu känns det väldigt rätt och lockande!


Tack :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar