måndag 26 december 2011

Morgon-mys

Få saker är bättre än att vakna totalt utvilad efter 9h sömn och sedan bara sitta otåligt och vänta att lilla E ska vakna så jag kan gosa med henne och snusa henne i nacken <3 Helt tydligt var julen lite för mycket för henne: hon sov nästan 4h igår på dagen och nu har hon sovit 13h och sover fortfarande. Men hon har haft sååå roligt!

Mina HC-mediciner har nog hjälpt ryggen lite tror jag - får se om det håller eller om jag om ett par timmar är tillbaka till square one...

Idag fortsätter vi familje-mysa. Inte ens min crazyt sjuka rygg kan ta det ifrån mig och inte gör den heller det mindre ljuvligt. Det är helt enkelt bara sååå ljuuvligt och kommer såå tarpeeseen.

Funderar på att före nyår sätta mig ner och skriva nån sorts bokslut över det gånga året - det har ju varit det mest händelserika året någonsin inuti mitt sinne, min kropp o min själ. Kanske det sku vara en bra idé med bokslut? Ska lämna den tanken och muhi och fortsätta vänta otåligt på att E ska vakna..

Tacktack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar