fredag 23 december 2011

Chill-fiilis

Imorgon är det julafton, men jag har inte egentligen någon jul-fiilis alls. Men Chill-fiilis - det har jag! Och har haft hela veckan! Och få saker är bättre än det - vinner jul-fiilisen också helt mennen tullen.

I år har jag inte lidit av någon jul-stress alls. Undrar varför jag tidigare år gjort det? Julklapps-stress o.s.v.? Helt onödigt! Tror att min jetlag hjälpte mig lite på vägen. Har varit lite mosig i huvudet hela veckan och möjligheten att ta det lugnt på jobbet vilket har gjort att det känns som om jag varit ledig redan hur länge som helst. Och över en vecka kvar - fr.o.m. idag dessutom helt officiellt. Min kära arbetsgivare gav oss nämligen i julklapp denhär dagen ledig. Inte illa - bästa julklappen man kan få: tid med sina nära och kära.

Tänkte inte skriva något desto mer men ville föreviga denhär chill-känslan. Ro i sinnet. Mielenrauha. Peace of mind. Och kärlek!

Tacktack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar