torsdag 29 december 2011

Mixed messages

Insåg just att jag skickar ut lite motstridiga meddelanden åt Universum.

Dels vill jag ju att min rygg ska bli frisk NUNUNU så jag kan sköta E och må bra. Dels leker jag med tanken att det nog sku vara skönt med lite extra betald semester...

Så vad är det jag vill?? Vet inte själv heller. Vill bli tillräckligt frisk för att kunna sköta E men tillräckligt sjuk för att vara sjukledig och kunna umgås med E. Men det är en total paradox. Jag vet att jag nog kommer att först bli så frisk att jag kan jobba och sedan i sinom tid så frisk att jag kan lyfta E.

Dilemma. Och jag fortsätter att skicka dessa mixed messages åt universum eftersom jag faktist vill båda två sakerna. Helt lika mycket! Blir intressant att se vilkendera önskan ändå är starkare i mitt undermedvetna.. Båda har ju sist och slutligen med E att göra.

Som tur kom jag plötsligt ihåg att jag inte ännu meddelat min nya bekanskap (som jag lärde känna i Riga via mina jobb-kompisar) när det sku passa mig att gå på energia-hoito. Helt jätte bra deal: 4ggr för 100€. Hon har först just startat sin verksamhet och samlar därför nu erfarenhet. Har aldrig testat men många kompisar (av mina "nya" bekantskaper) har testat och rekommenderar. Antagligen är första gången redan nästa vecka. Blir intressant! Berättar mera sen!

Ajo: vin med vänner hjälpte min rygg igår - bästa medicinen till allt!

Tacktack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar