lördag 10 maj 2014

Rakastan, siis olen

Det var exakt ett år sedan jag gick en kurs, som heter "Rakkauskurssi". Skrev också en hel del här om den - här första inlägget. Kursen drogs av Jenni Kauppila.

På alla sätt en jätte givande kurs märker jag speciellt nu när jag lite blickar tillbaka. Kunde man verkligen få så mycket insikter på en så kort tid? Kunde många av dem ha satt i gång processer som fortfarande rullar på? Kunde man få vänner för livet? Kunde det ha varit en av de mest märkvärdiga etapperna i mitt liv? Mycket möjligt.

Igår hade jag äran att vara med på bokutgivningsfesten, när Jenni gav ut boken "Rakastan, siis olen". Härlig tillställning och kom hem med dethär:



Väntar med spänning på att läsa boken och igen gå igenom ett liknande program som då under kursen. Det kommer att vara annan sak att gå igenom programmet ensam, men som tur har vi ännu kontakt med kurs-kompisarna.

Nu har alltså vem som helst möjlighet att ta del av programmet genom självstudier med hjälp av boken. Programmet är en lite förkortad version (5 veckor) av vad kursen var (8 veckor), men helt säkert mycket intensiva veckor.

Rekommenderar varmt!

Tack :)












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar