söndag 15 april 2012

Manifestation!

För att öka på sannolikheten att ett till underverk händer så skriver jag om det här!

På torsdagen hörde jag om en möjlig möjlighet på jobbet som handlade om konsultering/välmående på jobbet. Kan inte skriva desto mer om saken eftersom det är konfidentiellt, men ifall att tidtabellerna går ihop (vilket jag delvis kan påverka) och ifall att allt går bra (saker jag inte kan påverka) så ser jag en ljus nära framtid (dock en kort sådan) för mig på jobbet. Just nu ser det ju ljust ut, men det jag gör nu kommer ju att ta slut i något skede eftersom jag jobbar projekt-baserat. Och kan säga att det inte hemskt ofta kommer upp möjligheter som jag ser som drömjobb eller överhuvudtaget projekt som för mig åt det hållet jag vill..

Så nu håller jag tummarna att sakerna jag inte kan påverka går vägen! Jag har redan gjort vad jag kan gällande sakerna jag kan påverka så nu kan jag inget annat göra än prata om saken, skriva om saken och tänka på saken och hoppas på det bästa. Får se om Universum levererar?

Tack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar